lördag 27 februari 2010

Gulligt

Emmy ligger och sover så sött bredvid mig, hon känner sig ganska dålig idag, haha stackarn!
Vilken kväll/natt alltså! Jag har skrattat hela dan idag på riktigt.
Mycket läckerbitar på Statt igår alltså, förfest för live&jive. En efterfest här som spårade ur med bråk tårar och halleluja, men innan dess var det himla trevligt!
Dagen idag har vart lite knasig också, konstig Donkenpersonal och när vi skulle gå in genom min port märkte jag inte att min granne precis skulle gå ut så jag skrek av chock och han skrattade.
My god, jag har inte skrattat såhär mycket på en bakisdag tror jag. Kanske när Elin var här senast haha.

Nej nu måste jag göra något vettigt av den här dagen, duscha, åka till Marsjö och fira far lite, sen är de nog påt igen ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar