måndag 8 februari 2010

trummer o hat

Ojoj vilken dag. Eller egentligen inte.
Vaknade i Marsjö (sov där inatt eftersom jag sålde gamla Golfen igår och den stod där), var helt säker i två sekunder på att jag hade ställt klockan fel och jag inte alls skulle upp då 5.30. Men tyvärr mindes jag att det var måndag och det var helt rätt.
Dagen gick så jävla segt. Har bokstavligen bara suttit och läst till kl 14, förutom matat och ätit.
Men men, sådär kan det vara.
Kom ääntligen hem till mitt goda kaffe - endast pulverkaffe på jobbeh- och ba njöt.
Handlade, kom hem och diskade och hade mig. Sen har jag typ vart slö och tyckt lite synd om mig själv hela kvällen.
Jo just det, jag fick veta att jag ska gå upp i tid på jobbet också. Från 64 till 89% antagligen.
Rimmar ju lite illa med vad jag skrev innan, men detta är ganska tillfälligt, vet inte hur länge jag jobbar kvar där.
Älskar att jag typ ha en jobb-blogg.
dör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar