torsdag 4 februari 2010

liveh

Jag tänkte göra som min kändisfavvo Elsa gjort en gång.
Skriva sms ur min inkorg, vilket kan vara rätt intressant och säga en del om folk.
En del är jättegamla.

Jag hörde just "telegram för fullmånen" och så tänkte jag på dig. Hoppas ni alla har det bra i Katrineholm och jag saknar er så innåt.

Jag skickas gratis kuk sms rör idag så jag skriver fylle sms till dig gbg suger kom hem till mig puss

Kolla pers helgon sen så får du se hur han ser ut i håret hehe. BÖG!!

Jag drömde just om dig men vakna och krama en kudde. Jävla skit också.

Sitter på en pub i Shanghai där de plötsligt började spela Cornelis. Sjukt ju!

Kom till köket en snabb sekund.

Haha jag dör, mamma sa nyss: jävla cpskadade flyga! Till en jobbig fluga!

Vad kommer jag komma ihåg om 20 år? Förhoppningsvis det här. Att jag står här och röker och tänker på dig. Älskar dig vännen.

Glöm inte björn! ps. Jag älskar henrik berggren...

Jag ska skicka voodoo på dig, din hynda! Nån sviker inte Mgumba på det här sättet!

Herrejävlaguh, kristoffer appelkvist stod breve mig nyss!

Det är ju döhalt ute, är väl chill :) vi ska ha tarmsköljning sen. oldschool, sprättar upp magen och kör med högtryckstvätten.

Omg! Paul Potts ska sjunga på nk nu!
Och så sjunger han Memory!! Jag dör

Jaha jag kan inte komma idag! Förbannade fittfåren ska iväg på slakt o då ska jag va med och ta in dom i nån jävla transportvagn. Älskar att va bondson.

Haha vet du vad jag har kommit på? Specsavers reklamen påminner mig jättemycket om dig. Du vet när han säger "glasögonskopieringsmaskin?" i slutet. Det påminner om dig och jag vet inte varför. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar