lördag 20 februari 2010

Fyfan alltså och åååh, den här snön alltså. Är husvakt i Marsjö vilket innebär en jävla massa skottande.
Försökte skotta garageuppfarten förut och överdriver ju inte när jag fick gå i en halvmeter snö för att ens komma fram till dörren.
Och jag veeet att alla ba "Åh vi svenskar vi ääälskar ju att hata vädret, det är ju så tråkigt" Men fuck you ni som säger det, bry er inte om det då era mongon!
Åh nu har jag gjort ett sånt inlägg som jag hatar, vilket är när någon är upprörd på helt obetydliga saker, såsom hur ANDRA BRYR SIG OM VÄDRET.
Eller skriver om helt andra obetydliga saker som jag inte alls, ELLER någon annan jag känner bryr sig om.
Men nuuu ska jag nog skriva vad jag hade för smink på mig idag, vad jag köpte för smink förut, vad jag åt till lunch, vad jag ska äta till middag, hur många häftiga kompisar jag har som är dom enda som bryr sig om mig osv. HIHIHI
skjut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar