onsdag 24 februari 2010

oops

Hehe, var arg jag har varit i mina inlägg. Fattade inte det förrns Joar och Linda påpekade det igår.
Men jag var förbannad alltså, my god. Ta inte åt er kära vänner, ovänner eller folk jag inte känner. Ni får såklart göra vad ni vill, jag skiter väl i det.
Dock har jag den där SNÖN tagit illa upp verkar det som. Körde liiite för fort i en kurva igår, hamnade i en gigantisk snödriva där ett s.k. dike egentligen skulle vart. Men det var bara på en liten skogsväg, så jag var inte så mycket i vägen.
Kom inte loss, men fick hjälp av en herre som jag tyckte han skulle ha dagens ros, men det behövde inte han sa han. Men nu ska jag skicka in en ändå, HAH! Bummer!

Världsakul igår förresten! Joar jag och Linda blev asfeta, träffade en trevlig Jan och skvallrade som kärringar. Love yaa

1 kommentar: