fredag 23 juli 2010

Adieu Kholm

Älskar när mitt blodsocker ligger i fötterna och jag blir sketagla och positiv på liveh!
Elleeer...? Ang. förra inlägget alltså.

MEN HERREGUD HÖRRNI, nu har jag lämnat Kapellgatan! Jag kommer nog komma förbi nästa vecka nångång och kolla sista läget liksom, men nu är det tomt och rent och tyst.
Sitter nu i Marsjö som ska vara mitt hem till den 1 september då jag och Emmy (puss) flyttar till Öret!
Är helt slut efter dagens bravader, började flytta vid 10 imörse, sen har det bara rullat på i ett, det har vart hem hit för att lasta ur allt igen, sen in igen och städa. Så hiiimla skönt att ha det gjort! Är ju skyldig mor och far mycket tack och bock och kärlek efter allt dom hjälpt mig med. Systern också som hjälpte mig att packa. Oh, vilken bra familj jag har!

Nu ska jag nog packa opp kläder osv och kanske fläta håret. Sånt gör ju tjejer.
Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar