söndag 18 juli 2010

o em ge

Åhnej, det ställdes in! Konserten på Djulö blev kortare än beräknat, thanx to the MF spöregn!
Dom var duktiga, allehopa, Linda mest såklart, för det är ju bara hon jag känner av dom, men jaja.
Men Lollo, Rasmus, Joar och jag åkte till den tjusiga restaurangen Verona här på min gata och åt pitsa och beställde in en karaff Husets Röda. Så jäla fint vettö.
Sen gick vi hem till mig en liten sväng och drack lite mer vin, och tog en taxi till Astapasta, vi ba strödde pengarna omkring oss!
Hos Astakvasta var det finfint, med mycket bytande av musik (älska spotify) och allsång. Duvemåla hage är ju för go.
Herregud vad jag skrattade igår alltså, allt var så himla kul faktiskt. Joar, du är galeeeen!
Haha, det bästa var när Joar hade med sig två öl hemifrån som han och jag delade på. När dom var slut så började han skratta och pekade på burken, så står det 2.8% på!
Hahaha, ja jädrar jag skrattar nu när jag tänker på det!
"Asså, jag ska säga till morsan att hon inte ska köpa så svag öl!"
Hahaha, jag skrattar!

Ojoj, nä nu måste jag ta tag i denna dagen, ska åka till Marsjö för att träffa brorsan och hans familj. Sen passa på att lämna några flyttkartonger och hämta nya. Fasen, jag flyttar snart.
Stressigt.
Ja det är livet på en pinne det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar