fredag 2 juli 2010

Jotack, jag mår bra.

Wow, det är långhelg för mig! Ledig fredag, lördag, söndag och måndag. Härligt!
Idag ska jag städa, helst innan Emmy och jag ska ses för att kolla lägenheter i Örebro. Just det, vi har jobb i Örebro! Nu fattas bara att jag kommer in på universitetet och en lägenhet.
Jaha, sen ska jag fixa nytt pass eftersom mitt tydligen gick ut 2008. Sedan ska Emmy och jag visa vår uppskattning mot Elins mamma Bodil som skjutsade oss ända till Marsjö på midsommardags-natten. Blir väl nån blomma! En liten kaka kanske...? Jaja, någe kommer vi väl på.

Min syster är äntligen hemma efter 10 dagar på luffen. Hon och Rasmus var ute en sväng i Europa. Hehe, nej jag skojade, det var hon och My faktiskt.
Här bjur jag på en bild på oss från Gnosjö för några helger sen.Nä, få arslet ur vagnen och börja städa nu Ämz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar