torsdag 8 juli 2010

Äventyyyr

Igår satt Joar, Emmy och jag i baksätet som en liten familj
Lollo körde och Rasmus satt där fram. Vi var nämligen iväg till Smultronstället! Där åt vi goo glass, men jag tog inga bra bilder på dom, så det får ni klara er utan.
Efter vi blivit tjocka(re) gick vi upp för berget där och brände lite fett.
Såhär tjusig utsikt var det när man kommit upp till toppen!
Jag spanade ut över mina ägor. Och de festliga killarna som delade på en öl och tog kort.
När vi kom tillbaka till Kholmy var vi hungriga igen och fläskade på mer! Vi satte oss i stadsparken och parkhängde som traditionen säger på sommaren.
De små små korvarna som kunde vart av bajs.

Det var en himla härlig dag! Puss mina gobitar!

1 kommentar:

  1. Fy tusan det där berget måste jag också upp till någon gång, ser spektakulärt ut!

    SvaraRadera