tisdag 20 juli 2010

Hjämarsnipan

Idag spelade Lollo, Joar, Rasmus och jag minigolf och jag var inte alls så dålig som förra gången!
Kom dock sist, men bara 8 poäng efter vinnarn Lollo.
Vi hann också med att äta varsin Hjälmarsnipa som är Hjälmargårdens specialitet tydligen. Det är tre kulor glass och en banan. Mmm. Jo, men den var god.
Det var en trevlig dag, även om jag tycker jag kunde fått sluppit undan alla pikar om att jag har ett existerande sexliv.
Ja, det var lite snuskigt skrivet, men vafan.
godnatt

2 kommentarer:

  1. Haha alla har vi existerande sexliv Äm, bara det att ditt existerar väldigt ofta och vi tycket att du är så fin och fantastisk att du inte ska behöva sån bekräftelse. För så fantastiskt bra är det ju inte på fyllan,så det kan vara njutningen du är ute efter varje gång. Låt ditt sexliv existera hur mycket du vill, jag <3 dig ändå, men pikar kommer det nog komma i bland för vi älskar att retas vet du väl :)

    SvaraRadera
  2. Haha, "existerande sexliv" är så intetsägande. Det är lite som att tänka på Schrödingers katt fast i sovrummet eller det där "om ett träd faller i skogen...".

    Fråga mig inte senare hur jag tänkte nu. Jag är yrvaken.

    SvaraRadera