onsdag 2 december 2009

Ba svettades ut allt!

Hallå alla mina fans
Idag var jag och tränade själv, det var faktiskt kul! Det var jag och tre kärringar där bara och dom gav upp efter ett tag, så tillslut var jag där ensam och kunde göra stretchningen i lugn och ro.
Sen åkte jag till faster och kollade på massa grejs som dom ville bli av med. Kom hem med lite kaffekoppar, handdukar och tjafs.
Nu står jag och funderar på vad jag ska göra för middag. Vet inte varför, men har fått nånslags matnojagrejs. Tycker de är skitsvårt att komma på bra mat nuförtiden. Gillar inte att äta för mycket kött heller och har inte kommit in i veg-tänket ordentligt. Blir väl någe med bönor eller skit!
Tänk på att köttindustrin är den största klimatboven i Sverige! Jag har börjat se kött som ett lite finare tillbehör istället som basmat.
Detta kan iof vara anledningen till min matnoja nowadays. Men tjock är man ju alltid, som jag brukar säga!
Nu ska jag mot affärn.

1 kommentar: