lördag 12 december 2009

Higher! Higher!

Dansen med syrran var härlig! Jag släppte loss ordentligt och var gråtfärdig när vi gick därifrån. "Då funkade det ju" sa syrran.
Synd bara att jag inte bor i Örebro och jag jobbar ungefär vare torsdagkväll, annars skulle jag anmält mig.
Igår var det Idol-final, favvisen vann ju inte, men det gjorde inte så mycket. Han är lika snygg ändå. Och jag blir rik. Kom hem vid halvtvå inatt, vaknade vid 10 imorse ändå.
Käkade frukost, kollade Mad Men som är som ett beroende, jag kan inte sluta titta! Men tillslut stängde jag av och gick ut en sväng i det faktiskt ganska fina vädret.
Tog en sväng på "stan", ville hitta några tjusiga ringar, men de var dåligt med det.
Har städat lite grann här och nu lagar jag lite mat.
Väntar på att nån ska höra av sig och ba "Tjena, de är fekke come on over". Är beredd med eko-öl och en ny eko-cider. Annars blir de väl Tess jag och Emmy och... kärringsnack?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar