onsdag 16 december 2009

Jag drömde faktiskt att någon frågade vem Amy Winehouse var.

Utdrag från mitt blogginlägg 23 sept ang. Idol.
"Bara Jon eller Calle vinner!"
Hur bra är jag inte då? Ja, nu vann ju ingen av dom, Jon kom inte ens till top10 så... MEN Calle kom tvåa! Jag säger ju det, jag har ett öga för artister alltså.
Eller stiliga karlar kanske.
Kollar på Musikhjälpen nu, jag vill bli radiopratare! Jag skulle göra skitbra program. Får fråga Emmy om råd, hehe.
Är ju f.ö. hos min syster. För ovanlighetens skull. Har nånslags snabb-rehab här. Snubblade lite in i väggen efter måndagens jobbpass. Allt kändes piss och så jäla trött påt.
Tar de lugnt idag och hoppas på det bästa imorgon när de är jobbdags igen.
Ska nog duscha nu. Kanske baka nåt. Det är ju sånt sjukskrivna gör om dagarna har jag hört.

1 kommentar:

  1. Har också kollat på Musikhjälpen halva dagen idag, fenomenalt! Ja du får bli som Kitty!

    SvaraRadera