söndag 6 december 2009

bitterfitta

Tycker de är så mycket bitterhet nuförtiden. Eller den här helgen har jag iallafall känt mig lite bitter.
Natten till idag låg jag och tänkte på störiga grejer, vad folk sagt och gjort och hur fittigt av dom. Smågrejer bara liksom. Ikväll lite samma sak.
Det enda "bra" är väl att jag inte känner mig deppig. Utan bara bitter och lite förbannad.
Avskyr att känna mig deppig. Fattar inte människor som inte skaffar hjälp.
Just nu står jag och borstar tänderna och funderar på vad jag VERKLIGEN skulle vilja nu. Jag kommer inte på något...
Att jag hade en bra bok att läsa, så jag blev jättetrött och somnade fort.
Men jag har bara en Linda Skuggebok vid sängen och hon blir störig efter ett tag. Som fan. Endel bra feministgrejer dock.
Nä nu måste jag spotta.
Adieu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar