söndag 20 december 2009

Fet grek

Min mat idag. Grekisk paj, som jag gjort helt själv. Pajdeg, fetaost, rölök, oliver och tomat. Lite äggstanning på de, så äre värsta brakmiddan.
Färgade håret medan den var i ugnen, det blev tjusigt. Ja, det blev inte så stor skillnad eftersom det knappt synts någon utväxt. Men nu ser de lite fräschare ut iallafall.
Och kära nån, snart är det julafton. Har fortfarande några klappisar kvar, får väl försöka fixat imörrn! Efter jobbet blir det även julflytt till Marsjö. Ska dock hit till Kholm på ons och besikta bilen. :/
Kommer väl gå... SÅDÄR. Vi får se. Men fuck vad arg jag vart denna helgen på det där fordonet. Och allt i hela världen.
Men det började med bilen i fredags, när den stannade mitt i en rondell i Örebro. Dock ingen central eller stor rondell, men tacksåjälamycke ändå. Fick rulla in den så gott jag kunde själv till kanten. Stendöd, fick inte ens igång varningsblinkers. Syrran kunde komma tillslut efter 20 min, och INGEN frågade om jag behövde hjälp innan dess.
Visst, jag frågade inte om nån, och satt väl en del i bilen, men what to do liksom.
From nu, varje gång jag ser en död bil, ska jag stanna och fråga om de behöver hjälp.
Är lite trött. Skönt. Godnatt!

1 kommentar:

  1. Linda:
    haha du lät som: när jag blir stor och skaffar bil, då ska jag ALLTID stanna när nån liftar. VILKEN FILM?!?!?!?! ;) <3

    SvaraRadera