lördag 10 oktober 2009

Haha kära nån, hur sorglig är inte det här, jag sitter och kollar Körslaget och dricker öl. Själv. Hittade ingen fest och jag ska träffa Tess på stan senare, så jag får helt enkelt fixa den här fyllan själv. Men det gör inget, jag är ju den härligaste jag känner.
Blev ju förresten glad när jag hittade en påse Minttu, Pucko och en flaska sprit på mitt bord "uhlala, vem har glömt det dääär, säkert ingen viktig heheheee" men så var det ju Björn som lämnat det här, så nyss var jag och lämnade det till Lillen som skulle ge det till Björn.
Meeen som sagt, nån hade ju lämnat öl här, det var säkert Lillen men det sa jag såklart ingenting om när jag träffan. HEHE.

Det kliar på min armbåge, hemskt oangenäm känsla.

Den ekologiska ölen är såklart min egen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar