tisdag 20 oktober 2009

Idag jobbade jag 7-13, sen ner på "stormöte" med alla PA:s. 20 kärringar och tre A4:s med "Vad funkar bra på min arbetsplats? Vad kan bli bättre? osv."-frågor. Rätt trevligt ändå. Även om jag känner att jag kunde gjort mer nytta hemma kanske.
Flyttpacka tex! Jag har knappt kommit någonstans! Tycker det är svårt, vill inte bo i kartonger veckor, men ändå inte packa allt på en dag. Vilka saker använder man varje dag? Man kanske måste använda det där nångång snart?
Det slog mig just att jag aldrig flyttat från en LÄGENHET till en annan lägenhet. Endast hemifrån-Gbg, Gbg-hem igen, hemifrån-Kholm.
Men men, om jag lägger allt i plastpåsar blir det ju skitlätt att plocka fram!
Det är ju mycket trevligare med luffar-stil hemma, med bara påsar överallt menar jag.
Pratade med Jocke nyss, hade glömt bort hur kul vi är.
Nä jag packar väl ner lite böcker tillattbörjamed...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar