söndag 3 januari 2010

Året 2009!

Man ska väl göra en sammanfattning av året, det är ju lite uppfriskande!

Januari:Fet Började året med nytt liv i Katrineholm, flyttade till Jungfrugatan, tatuerade mig och började parta som aldrig förr.

Februari: En alla hjärtans dag utan käresta, vi provPuls/Basade på Friskis och var på Leif GW-föreläsning i Vingåker.

Mars: Fick spotify, köpte drinken Isbjörn på krogen, Hannes hälsade på och Verkligheten spelade in Utan jobb.

April: Köpte dåliga kameran, vi började parkhänga, jag började lösa korsord och åkte till Trollis på vacation.

Maj: Jag klippte av mig långa håret, var husvakt i Marsjö och köpte Peace&Lovebiljett

Juni: Blonderade mig, firade en nyker midsommar, Hanna och jag åkte på peace&love men åkte hem efter en dag och ångrade ingenting.

Juli: Jag började sluta röka på riktigt, blev osams med Hanna och vi hade syskonfest.

Augusti: Var på Visfestivalen, Hampus hälsade på och jag blev brunhårig igen.

September: Blev sams med Hanna, blev faster till Kerstin och skaffade den här bloggen.

Oktober: Hade världens bästa fester, kameran gick sönder och jag fyllde 21 bast.

November: Jag flyttade till Kapellgatan, IKEAsnickrade ihop massa möbler, blev kär i IdolCalle, höll på att bli strypt och var på brorsans 30årsfest.

December: Skjutsade A till Sthlm med Joar, veckan efter åkte A och jag på Idolfinalen, två dagar efter åkte Joar och jag tåg till Sthlm igen och såg på Elins teaer, vi missade tåget hem, firade jul med älskade familjen och firade in det nya året!

Sådär ja! Så kul var det. :)
Jag köpte en ny kamera igår förresten. Hejhej!

1 kommentar:

  1. det där var redigt smart må jag säga. men hur ack hur valde du ut alla händelser och hur valde du bort allt spännande vi varit med om?? ULLARED t.ex....;)

    SvaraRadera