tisdag 19 januari 2010

Marlake

Fyfasen, det är tisdag idag. På fredag är det tillbaka till reality liksom, har ju vart ledig sen förra tisdan! Inte sugen. Men men, det där brukar lösa sig.
Aha, jag har inte gjort alls mycket vettigt på min lilla semester (som f.ö. är schemalagd, jag har alltså inte bestämt själv att vara ledig i knappt 2 veckor). Fikat lite, snorat lite, hemmaspa:at, vinat lite, vart mycket i Marsjö, åkte längdskidor igår. Juste, köpt en bil som jag inte har än.
På torsdag är det dags! Då får jag ääntligen min lilla blå pärla. Måste ba sätta dit vinterdäck, hehe.
Klockan 14 är det personalmöte, det blir bara jag och en till tydligen, känns rätt värt. Eller...?
Händer i helgen då? /ante schön.
Okej skoja det var jag som skrev.
Ska nog skotta lite snö och leta efter katter nu. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar