onsdag 6 januari 2010

Jag är sugen på korv.

Hehe kejkej, har redan bruit nyårslöftena. Utom träningen kanske då. *blinkblink*
Nämen ja.
I måndags åkte jag till Örebro efter jobbet. Syrran och jag åkte till Ikea där jag köpte lite småsaker. Ljus och blommor och sånt!
Igår gick vi ner på stan och kollade, jag köpte en mössa och vin. Allt man behöver i livet.
Åkte hem, fixade mig lite och gick till Micke och Julia. Där var även Rille, Sabrin och Martin, himla trevligt! Vi satt och lyssnade på gamla 90tals hits som senare blev mest grunge och allt var härligt!
Sen gick vi ut på krogen där det faktiskt var kul! Har en del bilder därifrån hehehhee.
Imorse fick jag gå från Nävertorp och hem, gick förbi Jungfrugatan och hämta cykeln. redan.
Nu sitter jag och laddar för att handla. Har typ inget hemma, blir jobbigt och tråkigt och uh. ingen fantasi heller. jajaja, de löser sig nog!
Hejhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar