tisdag 26 januari 2010

gå inte i mörker.

Kan inte minnas att jag sovit en blund inatt. Låg och tänkte på wok och familjerna i Familjen Annorlunda. Eller om jag drömde det, men jag tyckte jag var vaken hela natten.
Sover alltid pissdåligt när jag vet att jag ska upp tidigt.
Tänkte otaliga gånger "snälla alarmet ring inte ring inte ring inte, det är många timmar kvar tills jag ska upp och jag hinner somna gott och väl och vara utvilad"
Hände ju inte.
Stressade mig själv med att bli trött.
Tror det berodde på kaffe lite lite för sent och oro för Pär. Dumma skit, vad skulle du där och göra, nu får jag sömnlösa nätter tack vare dig.
Berörde mer än jag trodde.
Jag ska nog sova snart. Är blåare än vanligt under ögonen.
Ska nog läsa om läckerEdward och tunnisBella innan jag somnar. Lånade bok1 av Linda idag.
Godnatt mina vänner. Ta hand om er.

1 kommentar:

  1. Haha läcerk Edward och tunnisBella. Bra böcker detdära! :)
    Drick sista koppen kaffe innan kl sju så tror jag man sover bättre!

    SvaraRadera