söndag 24 januari 2010

Jippi! och Buhu hemskt.

Blev en fin kväll igår med härliga återseende!
Fick dock veta hemsk grej om gammal vän vilket jag tänkt på mycket idag.
Joar och jag var på Avatar 3D idag också, jag tycker den var ganska tråkig faktiskt. Vart sån jävla hype, men inte min typ av film alls. Så jävla mycket action och amerikanskt och OH MY GOD liksom. Är inte så mycket för sånadär framtidsfilmer alls. Lite tufft med 3d dock.
Men Joar och jag bestämde att vi ska kolla på Det regnar köttbullar i 3D också, den är nog bättre.
Och Alice in Wonderland!
Snart blir det bingen, finfint de.
Goden natten

1 kommentar:

  1. Nä Johanna och jag plöjde alla SF:s nuvarande trailers igår när vi hade tråkigt och just Avatar känns så jäkla krigig och amerikansk! Visst om man gillade effekterna, men njäää.... :)

    SvaraRadera