fredag 1 januari 2010

mitt bajs luktar konstigt

TVÅTUSENTIIEEE!!!
Jaha nu var det nytt år och det känns inte ett dugg. Kan vara för jag missade tolvslaget så att säga. Fyfasen, blev en så kallad karatefylla.
Vaknade med en trasig lampa bredvid sängen, blåmärken på knäna, en halvsvullen panna och armbåge. Jag minns inte ett skit.
Men tydligen hade jag ramlat hela vägen hem så mina älskade vänner fick släpa med mig, FÖRLÅT!
Och pratat med någon jag TROR är 91:an (inte Karlsson höhö) som jag brukar se på krogen. Minns inte det heller, men enligt beskrivningen kan det var hart det och han ska ha sagt "ring mig" men jag har inget nummer. Så om du läser det här; hör av dig!
Jag vet inte ens vad han heter. Ack, så kärleken är.
SÅ NYÅRSLÖFTET är nog att dricka mindre, ligga mindre, träna mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar