måndag 11 januari 2010

Lumene Blueberry Volume

Kejkej, ni som hänger med på fejjan läste newsen igår. Hitta en extra mascara som jag inte lagt där i väskan. Skulla ta upp en grej ur väskan längst ner, så ba kommer en tjusig blålila pinne upp med! Fatta ingenting.
Om nån av mina tjej eller killkompisar råkat lagt ner den där borde den ha saknat den och eftersom jag inte snattar så har inte jag lagt den där.
Den enda lösningen jag kan komma på är att jag kanske har köpt den, glömt bort det och den bara hamnat längst ner i väskan. Det är nämligen en sån jag tänkt köpa skitlänge men inte kommit till skott så att säga.
Den ser rätt ny ut, förutom etiketten som är lite skavd dårå.
Fyfasen vilket mystery!
Ahja, hoppas ingen saknar den, då kan jag ha den! Hoppas ingen jävel med typ psoreasis eller herpes eller snuskig ögonsjukdom har lagt den där för att hämnas på mig eller nåt bara.
Men vem vill göra det? Alla älskar ju mig, gosh.
Kej, duscha och fräscha te sej nurå, sen till jobbet igen. Sen jääääättteeeeleeeediiiig!!

1 kommentar:

  1. Fan om saker man ville ha bara dök upp på detta viset! Då skulle man vara lite lycklig! Kanske har du nån hemlig beundrare där ute som visste om ditt lilla begär för denna mascara? :)

    SvaraRadera