måndag 23 november 2009

"du skrev en sån intressant sak på facebook..."

Hemma igen!
Det har vart en väldigt trevlig helg, om än lite jobbig med konstiga ingifta släktingar och massa barn. Men gu vad jag älskar min familj alltså! Vi syskon är så jädra bra tillsammans och har superkul ihop.
Nu skriver syrran på msn att jag ska komma till henne. Tar en timma att åka, är inte dösugen liksom, men saknar henne redan fast vi sågs igår kväll!
Men om jag åker dit kan jag gå på myrorna imorgon och kanske hitta en härlig liten fotölj. Stavas det så? Ser knepigt ut.
Men idag har jag (redan) börjat flyttstäda på jungfrugatan! Har inte gjort klart, de var så jävla tråkigt och skit så jag pausade efter köket. Fasen vad mycket man skitar ner egentligen!
ojoj nu åker jag till örebro! hejej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar