tisdag 10 november 2009

mangopeach

Kära nån, denna "sjukdom" jag drabbats av är skiitstörig! Jag är snorig men inte hostig. Efter värktabletter har jag inte ont i kroppen längre, men huvudet känns tungt. Är inte pigg men känner mig inte jättesjuk heller.
Är fasen rädd att de ska bryta ut till döööden, men det tror jag inte. Jag är ingen sån tjej.

MÅSTE vara frisk till på fredag då Elin kommer! Då blire fasen baginbox och hela köret.

Funderar på att vara hemma från jobbet imorgon så kanske man är massa frisk till torsdagspasset iallafall.

Min mor ringde förut och sa att hon sett en så tjusig matta som skulle passa mig. Så snart har jag en tjusig matta här i mitt skyffe.
Är f.ö. inne på min hundrade kopp te nu, känns lite bättre då faktiskt.

Ja, jag är rätt fräsh. Det är f.ö. den berömda hyllan i bakgrunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar