söndag 8 november 2009

"men jag onanerade idag så det spelar ändå ingen roll"

Fyfan så var det söndag. Men inte vilken söndag som helst, utan FARS DAG! Jag gav min älskade far en motortidning och choklad. Dom gillar ju sånt.
Har även jobbat hela helgen och idag var riktigt segt. Det beror antagligen på att jag hade så hiiimla trevligt igår!
Emmy och jag var typ världens händigaste tjejor och satte ihop en stoor hylla och en tvbänk. Även bar in detta i de platta paketen, från bilen. 35 kilo kan kännas väldigt tungt i vissa lägen, när man är liten och man ska upp för en trappa!
Dock tog det lite extratid när vi satt och väntade på att min skruvdragare skulle ladda klart sig så vi kunde använda den. Men tillslut gav vi upp och åkte till Jungfrugatan och hämtade min vanliga skruvmejsel.
Vi tänkte att vi skulle ta en rajd på stan och checka läget liksom, men PRECIS när vi var på väg ut genom dörrn ringde Emmys bror och ville ha skjuts hem.
Detta tar vi igen nästa helg, då jag är ledig och Elin kommer hem från hufvudstaden! Då blire jäla massa vin, kvinnor och sång kan jag tro!
Nu ska jag nog njuta av mina härliga föräldrar och lite köffe. adieu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar