söndag 15 november 2009

Karate som fasen

Ja, efter videobloggen gick de stadigt utför.
Det var nog den bästavärsta kvällen på länge. Sorry alla som blev utkörda, det var fint att ni kom iallafall.
DOCK är Emmys kamera heelt borta! Har ju inte gått skallgång helt i lägenheten, men en rätt rejäl glutt liksom. Förhoppningsvis kommer den fram, eller så har nån jävel snott den!
Usch.
Igår blev vi väckta av ett mongo, sen hängde Elin, Emmy och jag på dan, sen drog jag till syrran.
Idag hjälpte jag hennes kompis My att flytta, jag är ju van vid det. Och skitstark.
Imorrn ska jag köra halka med minibuss med jobbet. Inte så pepp, men ska nog sova snart så de blir nog kanske bättre.
Åh nu börjar Heartbreak Hotel igen, den är för härligt.
Godnatt

1 kommentar:

  1. Först går din kamera sönder, sen blir min stulen, vad är det med relationen mellan gud och kameror? Det verkar nästan vara som mot Judas...

    SvaraRadera