söndag 1 november 2009

Så var det söndag igen. Sov i Marsjö inatt, kom hem vid 19 och blev rörmokare!
Ja, i lördags morse upptäckte jag att de var typ stopp i toaletten, inte så härligt. Det var ju trots allt 4 pers som sov här, så jag tänkte att det kanske hae blivit för mycket papper i eller nåt, hehe. MEN sen märkte jag att min fräscha doftgrej som sitter på kanten i toan, var borta! SÅ det var den jädra plastgrejen som fastnat. Fick lite panik, testade med sån jäla sugproppsgrej, men de funkade iiinte alls.
Var bakis och död, drog till Marsjö istället. Hade gått och grämt mig över den där jädra toan hela dan och laddat för att jag skulle fan få ut den där grejen.
SÅ de första jag gjorde när jag kom hem var att sätta en plastpåse på handen och körde ner handen i toaletten! Och tillslut så åkte den iväg på något sätt, så nu är min toa som vanligt!
Fasen, jag är händig. My god, jag flyttar i övermorgon. Känns jättekonstigt. Den som känner sig manad kan ju få komma och bära lite kartonger ;)
Åh, har massa grejer att ta itu med, personliga och lite mer värdsliga. Toan check, test check, nu är det bara kameran, flytt, städ och bilrenovering kvar. Säkert mer.

Lite flyttkartonger och min nya hushållsmaskin jag fick i födelsedagspresent! Kan inte ta några bra coola bilder eftersom min (redan kassa) kamera har lagt av, efter tapp i golvet förra veckan och Lillens försök till lagning i fredags. Det löööser sig!
Nu vill jag kunna sova! Gnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar