fredag 27 november 2009

jacob edward jacob edward osv?

O EM GE säger jag bara! Den där New Moon alltså... Jag blev ju som 14 och fjantig och bara 'Åh vampyyyrisarna <33' och i nästa stund 'Åh gullesnuffs varulvisarna! <33445'
Dock synd att Jacob klippte av sig håret, han var så läcker i det där långa. M-M!
Men Edward är ju sooo romantic ba! Liksom var finner jag en sådan pojke? Ja pojke. Han ska väl spela 17.
Haha nä men gu så löjligt. Jag får skärpa mig.
Jaha nä men jag sitter och laddar upp för ett träningpass på gymet! Åh äntligen får man skriva som en riktig kändizbloggare. Ska bli lite kul faktiskt, dom är så jäädra käcka på Friskvården nämligen och när jag vart där har det mest vart kärringar som sportat, så de känns helt ok.
Sen ska jag möta upp "mamma'" så hon kan ge mig lite '"adventsljusstakar och stjärnor". Om ni fattar ;) hähä.
Okej det är min riktiga mamma som ska ge mig det. Inte knark som ni trodde.
Nämen en ibumetin på de här så kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar