torsdag 26 november 2009

Jag borde nog skaffa högre klackar.

Idag har jag erövrat ännu ett par IKEAmöbler! Dock själv denna gång. Stegallen Bekväm och skohyllan Logga. Skohyllan ser pluttig ut i hallen, men den får duga. Pallen är i obehandlat trä så jag ska nog måla den lila och ställa vid sängen som sängbord. Men jag köpte den för jag är så kort och om jag ska nå saker högt upp har jag ingen vanlig stol att stå på. Bara barstolarna som känns hiimla ostadiga och höga.
Men gu, hur fick du upp lampan i hallen då?
Jo jag fick stå på min stackars basförstärkare, men den gick inte sönder iallafall.
F.ö. så hade jag behövt en pall igår när jag var på Willys. Jag skulle behöva tona mitt hår lite kände jag, fräscha upp färgen och ge lite näring. Men nådde inte kartongen! Detta pga att någon hade handlat 2 paket innan och någon personal inte hade skjutit fram grejerna. Så jag gav upp. Tycker ju att nån puma hade kunnat komma och hjälpa mig, men det var ingen där och jag kände att jag inte ville fråga någon.
Men du kunde väl tagit nån annan färg?
Eh nej. Mörkbrun toning eller inget vare!
Jaha nä nu ska jag snart åka till jobbet. Där blir det gympa, äta och bio. Inte så jättejobbig dag kanske, hehe.
Joar och Louise skulle också på New Moon så vi ses där, jihu!


Ja, jag är galen!

2 kommentarer:

  1. Haha jag vill ju också se New Moon, men jag vet inte om jag vill bli 14 igen i biosalongen. Blir nog hemmabio... ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, jag har faktiskt varit med om flera gånger att folk ber mig plocka ned grejer åt dem i matbutiker. Kul att man kan vara till någon slags nytta!

    SvaraRadera