torsdag 5 november 2009

Härlig dag idag! Upptäckte att snön var ganska borta och det inte var så kallt. Så kom min bästa Joar och vi kollade på gamla kort från högstadiet! Härligt. Elleeer? Haha!
Sen lunchade vi och när vi fick maten sa hon "Och här är till kycklingälskarna!" Det var roligt.
Sen åkte jag till jobbet, det var en rolig dag. A och jag har suttit och dreglat på videos med våran gemensamma älskling (det här är pinsamt) Idol-Calle!
Heelt sjukt och löjligt, men jag är fan lite förälskad i karln! Han är ju så jäla stilig! Och gitarr. Och lite fläsk. Och skjorta. Åh my god, heaven! Hade han vart kholmare hade jag antaligen legat med han för länge sen. Haha! roligt. Uh.
Fan jag känner mig fucked. Eller inte bokstavligt. Men så jävla konstig.
Nu är det Farväl Falkenberg, den ska jag titta på. Det var länge sen, hoppas den är lika bra fortfarande.


Kära nån, gobiiiit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar