tisdag 3 november 2009

Nu har jag vart och lämnat lite grejer i nya lägenheten! Känner mig dock ganska dum. Har hela tiden tänkt att det är balkong där, utan att kolla. Visst är det en balkong! Men en fransk sådan. Om det nu kallas så. En dörr och ett galler alltså. Inget man kan sitta på. Blev så besviken när jag upptäckte det, men men det är inget att göra åt nu.
Har ju ändå bott här i 10 månader utan balkong så... Lägenheten är iaf större, ett KÖK, BADKAR, SOVALKOV!
Och i ärlighetens namn har jag inte tänkt stanna där så mycket längre än jag gjorde här.
Nu känns det lite bättre. Dock känns det som jag lurat alla jag känner med att jag har en REAL BALLIS! Men som Linda skrev när jag berätta "Ja antagligen kommer ju alla hata dig när du inte har balkong".
Fan vad jag hakade upp mig på det där känner jag. Skärpning! Jag ska flytta till ett nytt ställe! Har knappt fattat det! Men så jädra nice.
Nu ska jag packa det sista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar